balochpayambanner

داستان سیگار کشیدن در سریال نمایش خانگی


آفتاب نیوز :

عبدالکریم خیومی، یکی از اعضای حقیقی شورای صدور پروانه نشریه «ساترا» و از اعضای هیئت علمی دانشگاه در پاسخ به این سوال که علاوه بر استفاده از دخانیات و سیگار علیه شخصیت های سریال های خانگی، شاهد این استفاده از سوی دیگر نیز هستیم. دیگر شخصیت های داستان : هیچ یک از تولیدکنندگان آثار یا سکوهای نمایشی طرفدار تبلیغ سیگار نیستند و این صحنه ها و سکانس ها را به قصد تبلیغ سیگار تولید نمی کنند.

خیامی در ادامه گفت: اما در مورد لزوم و نحوه نمایش صحنه های سیگار اختلاف نظر وجود دارد. برخی افراد معتقدند که باید سیگار کشیدن را به طور کامل از تمام صحنه ها حذف کنیم. این ایده توسط برخی از کارشناسان بهداشت در برخی از دوره ها مطرح شده است. اما به گفته کارشناسان رسانه، حذف تمام صحنه های سیگار کشیدن به دلایلی اشتباه است.

این استاد رسانه دانشگاه با بیان اینکه باید مراقب باشیم نه تنها سیگار را در رسانه ها تشویق کنیم، بلکه در ممنوعیت و پرهیز از مصرف آن نیز موثر باشیم، افزود: لازمه این سیاست این است که مواردی داشته باشیم که تماشاگران صحنه را تماشا خواهند کرد.از سیگار کشیدن اجتناب کنید و نسبت به آن احساسات منفی داشته باشید. مثلاً یک شخصیت منفور در داستان سیگار می کشد یا سیگار کشیدن با اضطراب، نگرانی و تلخی همراه است یا اثرات منفی سیگار بر سلامت جسمانی به تصویر کشیده می شود یا آسیب دود سیگار به خانواده به ویژه کودکان نشان داده می شود. ، و غیره.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

دسترسی به معتبرترین سایت تعبیر خواب آنلاین
تعبیر خواب موش از دیدگاه روانشناسی
تعبیر خواب خیس شدن زیر باران در شب
چالش‌های سایت شرط بندی 123 و راهکارهای غلبه بر آن‌ها
Currency Exchange Port Coquitlam: Your Guide to Foreign Currency Conversion
بهترین صرافی: راهنمایی کامل بهترین راه برای تبادل ارز
تماس با ما