ایبوک آموزش لینک‌سازی خارجی تریبون

با ایجاد محتوای ارزشمند و ایجاد روابط با سایر وب‌سایت‌ها، مشاغل و صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند استراتژی لینک سازی خارجی خود را بهبود بخشند و اعتبار و شهرت آنلاین خود را افزایش دهند. لینک سازی خارجی شامل دسترسی به وب‌سایت‌های دیگر و درخواست از آن‌ها برای لینک سازی به محتوا یا وب‌سایت شما است. این کار را می‌توان از طریق روش‌های مختلفی مانند وبلاگ نویسی مهمان، رپورتاژ آگهی و لینک سازی منابع انجام داد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که همه لینک‌های خارجی ارزش یکسانی ندارند. موتورهای جستجو برای لینک‌های وب‌سایت‌های باکیفیت و مرتبط بیشتر از لینک‌های وب‌سایت‌های بی‌کیفیت و نامربوط ارزش قائل هستند. کیفیت و کمیت لینک‌های خارجی که شما مورد استفاده قرار می‌دهید مهم است.

در لینک سازی مصنوعی سئو کاران به تولید بک لینک به صورت مصنوعی میپردازند تا با تولید بکلینک های خارجی سایت خود را به سرعت در نتایج اول گوگل برسانند . با این حال توجه کنید که این روش لینک سازی مصنوعی بوده است که از نظر الگوریتم گوگل پنگوئن تقلب محصوب میشود که این الگوریتم پنگوئن اگر به سایت شما شک کند باعث پنالتی شدن سایت شما میشود . لینک سازی خارجی چیست؟ میدانیم که برای موفقیت در کسب و کار های اینترنتی باید وب سایت قدرتمندی داشته باشیم.

فرض کنید می‌خواهید یک لباس مجلسی بدوزید و به دنبال یک خیاط خوب می‌گردید. دوستی که مهارت خاصی در زمینه‌ی خیاطی ندارد به شما یک نفر را معرفی می‌کند. از طرفی یکی دیگر از دوستانتان که خودش اهل دوخت و دوز است یک خیاط حرفه‌ای را به شما معرفی می‌کند. کارتان را به کدام خیاط می‌سپارید؟ از دوست اول تشکر می‌کنید اما احتمالا اعتبار حرف دومین دوست در نظرتان بیشتر است. در صورتی که بدون کد نویسی یا افزونه لینک سازی انجام شود، لینک سازی دستی صورت گرفته است‌.

به طور کلی لینک سازی خارجی، که در واقع قلب سئو خارجی محسوب می شود، به مجموعه فرآیندها و فعالیت هایی گفته می شود که شما انجام می دهید تا لینک های معتبر از سایت های دیگر دریافت کنید. در این مقاله به اینکه استراتژی لینک سازی خارجی چیست و چرا لازم است پرداختیم. به علاوه شما را با نکاتی که در تنظیم یک استراتژی لینک سازی بهتر است در نظر بگیرید، آشنا کردیم. در نظر داشته باشید که طراحی کامل یک استراتژی لینک سازی خارجی کاری زمان بر است در این مقاله هدف ما آشنایی شما با روش طراحی این استراتژی بود. هنگام ایجاد پیوند خارجی برای کمک به بهینه سازی موتور جستجو و رتبه بندی صفحه نتایج، در نظر گرفتن چندین فاکتور ضروری و مهمه.

نکاتی که به شما کمک کند تا در صفحات اول موتورهای جست‌جوگری مانند گوگل بهتر و بیشتر دیده شوید. یکی از این راهکارهای تاثیرگذار بر سئوی یک سایت، استفاده از انواع لینک‌ سازی داخلی و خارجی است. روش‌هایی که در صورت استفاده درست و اصولی می‌تواند بر روی رسیدن به نتیجه مطلوب برای سئوی مناسب اثر بزرگی را داشته باشد.

همه لینک ها را از فالو تهیه نکنید و وجود لینک های نوفالو نیز ضروری می باشد چرا که ربات گوگل الگوریتم مشخصی دارد و باید سعی کنیم مصنوعی بودن روند لینک سازی پنهان باشد. سوشیال بوک مارکها سایت های معتبری هستند که شما می توانید با ثبت محتوای خود در این سایت مخاطبان زیادی را برای خود جذب کنید. شما می توانید با ثبت نام ،تولید و ارسال محتوای خود در سایت های ویکی لینک خود را در محتوای خود ثبت کنید. شما با استفاده از پست میهمان می توانید مخاطبان بیشتری را با محتوای خود آشنا کنید و با جذب آن ها می توانید ترافیک داده سایت خود را افزایش دهید. هنگامی که شما در قسمت کامنت ها نظری را وارد می کنید و سپس در قسمت آدرس سایت از URL خود استفاده می کنید در این صورت نام شما در کامنت به آدرسی که وارد کرده اید لینک میشود. زمانی لینک سازی ما به صورت طبیعی می باشد که از انواع لینک های فالو و nofollow و همچنین لینک های کوتاه ، لینک های اسپم و غیره استفاده کنیم .

شاید در این‌صورت تصمیم بگیرید که تنها از همین یک سایت برای لینک سازی و گرفتن بک لینک استفاده کنید. اولین کار برای گرفتن لینک از طرف یک سایت این است ک ببینید چه نوع لینک‌هایی در آن موجود هستند. اگر محتوای مورد نظر شما با لینک‌های خارجی آن سایت مرتبط است، احتمال زیادی وجود دارد که شما را نیز لینک کنند، اما اگر محتوایتان متفاوت است، بهتر است از آن سایت صرف نظر کنید. برای موفقیت در این زمینه لازم است که با برخی مفاهیم آن کاملا آشنا باشید. پس اگر می‌خواهید در دنیای آنلاین به رقابت بپردازید و از سایرین جلو بزنید، این مقاله را از دست ندهید. این مطلب به گونه‌ای طراحی شده تا شما را سریعاً در مسیر درست جلو ببرد و به هدفتان برساند.

لینک سازی خارجی برای ایندکس سریع محتوا

بهینه سازی سرعت لود ، سئو تکنیکال و تمامی این موارد در سئوی داخلی موثر هستند اما برای گرفتن بهترین نتیجه بررسی یک متخصص و داشتن همه موارد با هم میتواند شما را با سرعت از رقبا جلوتر ببرد . پلتفرم های شخصی لینک سازی ما و شبکه های خبری و ربات های اتوماتیک بک لینک ، سئو را با کمک هوش مصنوعی از همیشه آسان تر کرده اند . سئو داخلی با یک درک متفاوت از عملکرد موتور های جستجو بررسی میشود . برای سفارش لینک سازی خارجی و مشاوره سئو داخلی به ما در تلگرام پیام دهید یا پلن های ما را در سایت بررسی کنید . لینک سازی خارجی به معنی قرار دادن لینک شما در سایر سایت ها می باشد و ارجاع بازدیدکنندگان از یک صفحه دیگر به وب سایت شما انجام می شود.

بهتر است در سایت هایی که دامین اتوریتی بالایی دارند لینک بگیریم، اما باز هم گرفتن لینک از سایت های با دامین اتوریتی پایین و متوسط به شرطی که اسپم نباشند، توصیه میشود. اما یک نکته ای که این جا حائز اهمیت است، این است که در لینک سازی در سایت هایی با دامین اتوریتی پایین کم باشند و زیاد روی آن ها کار نکنیم. هایپرلینک‌ها یکی از مواردی بودند که به شکل‌گیری اینترنت کمک زیادی کردند.

یکی دیگر از مراحل مهم پس از ساختن بک لینک‌ها براساس تمام موارد ذکر شده، بررسی کیفیت و درستی عملکرد این‌ لینک‌ها در جایگاه مناسب خود است. در واقع از انجایی که ممکن است بک لینک‌ها گاهی با مشکل روبه‌رو شوند، لازم است تا بر روی آن‌ها بررسی نیز صورت گیرد. ابزارهایی چون کنسول جست‌وجوی گوگل، از مواردی هستند که برای نظارت بر روی لینک سازی خارجی و نحوه کارکرد بک لینک مورد استفاده قرار می‌گیرند. پیوندهای داخلی و خارجی جزء مهمی از یک استراتژی SEO قوی هستند و به افزایش قدرت رتبه‌بندی سئو وبسایت شما کمک می‌کنند.

استفاده از منابع نامعتبر نه تنها برای سایت شما سودی ندارد، بلکه برایتان مضر نیز خواهد بود. سایت‌های ویکی وب سایت‌هایی هستند که مطالب آن توسط کاربران توسعه داده می‌شود. اگر شما امتیاز و سابقه خوبی در این نوع سایت‌ها داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها بک لینک بگیرید. یکی از استراتژی‌های اصلی در لینک سازی خارجی، گسترش برند شخصی است. یکی از جملات معروف در زمینه‌ی برند سازی شخصی این است که با خودتان شروع کنید، سپس خود را به دیگران معرفی کنید.

  • در واقع شما با لینک‌ سازی بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش داده و رتبه سایت خود را در صفحه نتایج موتورهای جستجو ارتقا می‌دهید.
  • شما می‌توانید در تبادل نظرهایی که توسط وب سایت‌های مختلف، ارائه می‌شود شرکت کنید و با معرفی خودتان و کسب‌وکارتان، لینک‌های طبیعی حرفه‌ای را به سمت وب سایت‌تان روانه کنید.
  • سایت‌هایی که محتوای کم و غیر اصولی دارند، کمتر توسط مردم به یکدیگر پیشنهاد می‌شوند.
  • خوانندگان را به محتوایی هدایت کنید که به مطلبی که در حال خواندن آن هستند، مرتبط باشد؛ مثلا برای روشن شدن مطلب می‌توانید به محتوایی که آمار یا تعریفی دقیق‌تر ارائه کرده است، ارجاع دهید.
  • سایت های مختلفی وجود دارد که مرتبط با کسب و کار شما است و شما می توانید به صورت رایگان در آن ها به معرفی محصولات، خدمات، مقالات و… کسب و کارتان بپردازید و به عنوان مهمان پست هایی را به اشتراک بگذارید.

پس از افزودن تگ Google Analytics به وب سایت خود، همه کلیک‌هایی که بر روی لینک‌های خارجی شما انجام شده باشد، در گزارش رویداد شما فهرست می‌شود. با افرادی که در حوزۀ کاری شما فعالیت می‌کنند، ارتباط برقرار کرده و شبکه‌سازی کنید. علاوه‌براین استراتژی لینک سازی خارجی به شما می‌گوید که کدام شبکه‌های اجتماعی برای رشد کسب‌وکار شما مناسب هستند. در اواخر دهه‌ی 90 میلادی، گوگل شروع به تسخیر بازار موتورهای جستجو کرد و یکی از عوامل مهمی که برای رتبه بندی نتایج خود به کار گرفت، لینک سایت‌ها بود.

امیدواریم که مطالعه این مطلب از پایگاه دانش سرورپارس برای شما مفید بوده باشد. موارد بسیار زیادی وجود دارد که در رشد سئو وب سایت شما موثرند و شما برای دریافت بیشترین و بهترین نتیجه بایستی به مجموعه ای از تمامی این موارد توجه داشته باشید. در حالت کلی روش های زیادی برای دریافت لینک و لینک سازی وجود دارد.

بهترین روش های لینک سازی داخلی

فراموش نکنید که این تعداد بالای Referring Domain است که برای شما امتیاز می‌آورد؛ نه صرفا تعداد لینک‌ها! یک استراتژی لینک سازی خارجی درست‌و‌حسابی به شما می‌گوید که به دنبال سایت‌های متنوع با امتیاز خوب در حوزۀ تخصصی خودتان باشید. لینک سازی خارجی به عنوان مهم‌ترین استراتژی در بهبود سئوی هر سایت به شمار می‌آید.

بهینه نبودن سایت می‌تواند تمامی اقدامات و هزینه‌های شما را برای دریافت لینک هدر دهد و حتی شما را مشمول جریمه‌های گوگل کند. پس از بهینه‌سازی داخلی سایت به لحاظ محتوایی و تکنیکال می‌توانید اقدام به لینک‌سازی خارجی کنید. ساختن ارتباطات مفید‌سایت‌های دیگر متوجه می‌شوند که شما به آن‌ها لینک داده‌اید؛ به‌این‌ترتیب، نیمی از راه ارتباط با یک ‌سایت معتبر، پیموده شده است. مطمئن باشید که آن‌ها نیز شما را زیر نظر می‌گیرند و درصورتی‌که محتوایی باکیفیت و مفید برای آن‌ها داشته باشید، به شما بک‌لینک می‌دهند. این اتفاق، علاوه بر مزایای سئویی‌، به گسترش روابط شما و همکاری‌های بیشترتان منجر می‌شود. به‌ویژه اگر تاثیر لینک شما بر سئوی سایت آن‌ها بالا باشد، احتمال اینکه آن‌ها در این همکاری شرکت کنند، بیشتر خواهد بود؛ چراکه قطعا به دنبال دریافت لینک‌های بیشتر از شما هستند.

نکاتی که برای شما تعریف دقیقی از چیستی لینک سازی خارجی را ارائه دهد و در ادامه به آموزش لینک سازی خارجی و ساخت بک لینک بپردازد. در این میان به پاسخ سوال اصلی چگونه لینک بسازیم نیز خواهیم پرداخت و از نوه لینک سازی خارجی به مواردی اشاره خواهیم کرد. امید است در صورت همراهی با ما در ادامه مقاله بتوانید به اطلاعات مفید و کاملی دست پیدا کرده و نتایج مطلوبی را از این اطلاعات به دست آورید. چیزی که در این مقاله بیش تر به آن خواهیم پرداخت در مورد روش ها و چگونگی ایجاد لینک های مختلف از سایت های دیگر به سایت شما است. لینکسازی خارجی فرآیندی است که در مسیر بهبود سئوی خارجی انجام می‌شود. ایجاد اعتبار برای یک سایت از طریق دریافت لینک از وب‌سایت‌های دیگر را لینک سازی خارجی می‌نامند.

۲- می‌توانید در انجمن های با کیفیت عضو شوید و در تاپیک‌هایی با موضوع کاری فعالیت کنید. می توانید لینک هایی اضافه کنید که شما را به مکان نشانه گذاری شده در همان سند می برد. یعنی متن یا موردی را که می خواهید به عنوان هایپرلینک استفاده  کنید انتخاب کرده، سپس در زیر Link to روی مکان مورد نظر کلیک کنید. در فهرست عنوان و یا نشانکی که می خواهید به آن پیوند دهید انتخاب کنید. استفاده از سایت های خبری معتبر و پربازدید می توانند مخاطبان زیادی را برای شما جذب کنند. استفاده از سئو در دنیای مدرن برای رسیدن به جایگاه بالاتر در سایت‌ها و مرورگرهای مختلف اهمیت بسیاری دارد.

هرگونه خطا در لینک سازی و غیر طبیعی رفتارکردن منجر به جریمه وبسایت شما خواهد شد. این کار توسط الگوریتمی به نام الگوریتم پنگوئن گوگل انجام خواهد شد. سایت‌های خارجی بسیاری وجود دارد که به راحتی می‌توانید در آن‌ها لینک سازی انجام دهید.

از این طریق به مخاطب القا می‌کنید که مطلبی که در حال مطالعه آن است، صحت داشته و بر اطلاعات درستی بنا شده است. در این زمینه، می‌توان کارکرد پیوند خارجی معتبر را مشابه معرفی منابع در انتهای یک مقاله دانست که درواقع، خواننده را از بابت اعتبار مطلبی که خوانده است، مطمئن کرده و به نویسنده نیز اعتبار می‌بخشد. در نظر داشته باشید که انتشار پست مهمان، چیزی متفاوت و اگر چه شبیه به خرید و انتشار رپورتاژ آگهی بوده و می‌توان از آن به عنوان یکی از روش‌های لینک سازی خارجی و دریافت بک لینک، نام برد. اکسترنال لینک بیلدینگ، همان‌طور که از اسمش پیداست با فرایند لینک سازی سروکار دارد که خارج از وب‌سایت شما شکل می‌گیرد. یعنی در این ساختار لینک سازی قرار است لینک‌هایی ایجاد شوند که مسیر سفر کاربران در میان وب‌سایت‌های مختلف را هموار سازد!

همکاری با مشاور سئو در شرایطی که اینترنت تمامی بخش‌های زندگی ما را… با انجام این کار، علاوه بر شفافیت بیشتر اطلاعات ذکر شده، از اثبات شایعات (رویدادها و تحقیقاتی که آدرس منبع آن‌ها هرگز ذکر نشده‌است)، جلوگیری می‌کنید. با نوشتن یک محتوای منحصر به فرد و دست اول، سعی کنید مخاطب را به سایت خود جذب کنید. برای آنکه بیشتر با فرایند سئو آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله سئو چیست؟ آموزش کامل مفاهیم SEO به زبان ساده را مطالعه نمایید. پس از این که تگ Google Analytics را در سایت‌تان اضافه کردید، فقط کافی است اسکریپت مورد نظر برای این کار را در قسمت هدر (Header) جای‌گذاری کنید.

به‌طورکلی، ایجاد لینک‌های خارجی به یک رویکرد استراتژیک نیاز دارد. با انتخاب انکرتکست مناسب، صفحات فرود و شبکه‌سازی با وب‌سایت‌های مرتبط و معتبر و بررسی بک لینک سایت می‌توانید لینک‌های خارجی بهتری ایجاد کنید. در مقاله فوق ما سعی کردیم شما را با مبحث مهم لینک سازی خارجی آشنا کنیم زیرا امروزه و با پیشرفت کسب و کارهای آنلاین این روش بازدهی بسیار خوبی در افزایش اعتبار سایت ها و بالا رفتن رتبه سایت نشان می دهد. بک لینک یا لینک خارجی، لینکی است که در یک سایت دیگر قرار می گیرد و به صفحه سایت شما اشاره می کند. همچنین اگر در سایت خودتان، لینکی قرار دهید که به یک سایت دیگر اشاره می کند، یک لینک خارجی برای آن سایت محسوب می شود. خرید بک لینک یکی از روش هایی است که می توانید با آن، از سایت های دیگر لینک دریافت کنید.

این نوع سایت ها به هیچ عنوان برای لینک گذاری خارجی مناسب نیستند زیرا ارزش و اعتبار لینک شما را کاهش میدهند. شما تنها زمانی می توانید جایگاه و رتبه خوبی را از طریق پیوند سازی خارجی بدست بیاورید که این کار را به صورت کاملا طبیعی انجام دهید سفارش بک لینک که گوگل متوجه آن نشود. با این کار گوگل سایت لینک شده را یک سایت نامناسب با محتوای بیهوده و بی هدف تصور میکند که این کار روی سئو سایت شما تاثیر نامطلوبی میگزارد. هدف از این نوی لینک سازی در صفحات داخل سایت به صورت هدفمند بوده است .

البته پیش از بیان این نکات، لازم است بدانید که در صورت تشخیص گوگل از لینک خارجی شما به عنوان یک لینک مصنوعی، آن را حذف کرده و زحمت شما به هدر می‌رود. ضمن اینکه می‌تواند بر روی سایت شما تاثیرات منفی خود را داشته باشد و شرایط را برای رشد سایت شما سخت کند. از همین رو بهتر است تا با داشتن تخصص بالا به سمت لینک سازی مصنوعی بروید.

در این وبلاگ به یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو یعنی آموزش لینک سازی پرداختیم. روش‌های مختلف لینک سازی، آموزش ساخت بک لینک رایگان، نکات کلیدی و اصول لینک سازی خارجی و موارد دیگری را به طور کامل برای شما توضیح دادیم. حتما توجه کنید که بک لینک‌های ساخت خود را به طور مرتب نظارت کنید و مطمئن شوید که تبدیل به لینک شکسته نشده‌اند و کاربران را به صفحه فرود مناسب هدایت می‌کنند. در نهایت، به یاد داشته باشید که لینک سازی خارجی به تنهایی نمی‌تواند بهبود رتبه سایت شما را تضمین کند، بلکه باید با روش‌های دیگر سئو مانند سئو داخلی و تکنیکال ترکیب شود. روش این شرکت شامل جستجو کلمات تصادفی و سپس استفاده از اونها به عنوان پیوندهای خارجی در محتوا خودشون بود. بعد از این کار، اونها شروع کردن به از بین بردن پیوندها و یا در مواردی اضافه کردن تعداد بیشتری پیوندهای خارجی.

برای مثال اگر از صفحه A به صفحه B لینک داده اید، دیگر نباید از صفحه B به صفحه A لینک برگشتی بدهید. البته این مورد بسیار رایج است و بسیاری از افراد در وب سایت های خود این کار را انجام می دهند. در حالت کلی کلماتی که برای منو انتخاب می‌شوند روی سئو سایت بسیار اهمیت دارند و گوگل به این کلمات بسیار توجه می‌کند. اگر این کلمات به درستی انتخاب شده و به طور صحیح در منو قرار بگیرند، ورودی سایت افزایش پیدا می‌کند. برای مثال اگر یک سایت پزشکی در حوزه مغز و اعصاب فعالیت دارد، نباید تمام صفحات خود را به کلمه کلیدی جراحی مغز اختصاص دهید.

  • متخصصین سئو بر این باورند که لینک های خارجی منبعی عالی برای رتبه گرفتن از گوگل میباشند .
  • برای اضافه کردن یک لینک خارجی به پست یا صفحه خود، فقط باید از یک ویرایشگر بصری استفاده کنید.
  • اگر از مطالب منحصر به فرد و خلاقانه استفاده کنید، شانس بیشتری برای پذیرفته شدن دارید.
  • موارد بسیار زیادی وجود دارد که در رشد سئو وب سایت شما موثرند و شما برای دریافت بیشترین و بهترین نتیجه بایستی به مجموعه ای از تمامی این موارد توجه داشته باشید.

اما اهمیت آن در کجا قرار دارد؟ گوگل به وضوح اعلام کرده است که سایت هایی را که از دیگر سایت ها به آن ها لینک داده شود و لینک طبیعی باشد، را در اولویت سرپ خودش نشان میدهد. باید به شما بگوییم که این اشتباه‌ترین تصمیمی است که می‌توانید بگیرید و به آن عمل کنید! نباید تصور کنید که داشتن ۱۰۰ لینک از یک سایت پربازدید، می‌تواند موجب رشد شگفت‌انگیز کسب‌وکار شما شود.

پس با توجه به اهمیت لینک سازی , مهم ترین کلمه کلیدی و همخانواده را نوشته و به عنوان انکر تکست به صفحات هدف خود لینک بدهید تا از این طریق گوگل و کاربران به مسیر لینک شده هدایت بشوند . به لینک سازی که داخل خود سایت صورت بگیرد یعنی  لینک دادن از یک صفحه وب سایت به صفحه ی دیگر در ان وبسایت را لینک سازی داخلی گویند و به لینک سازی که سایت های دیگر به سایت ما میدهند را لینک سازی خارجی گویند . برای بررسی لینک سازی رقبا، ابزار هایی وجود دارد مثل Ahrefs، Majestic SEO، SiteReviewTools و MOZ که با استفاده از آنها می توان لینک های ورودی به سایت را مشاهده کرد. شما با بررسی بک لینک های سایت رقیب می توانید استراتژی بهتری را برای لینک سازی خارجی وب سایت خود بدهید. ما در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، روش های ساخت لینک خارجی را به صورت طبیعی، بیان می کنیم تا شما با استفاده از این روش ها دیگر دچار پنالتی گوگل نشوید. هدف گذاری بحث گسترده ای است که در قسمت های مختلف کسب و کارتان می توانید به انجام آن بپردازید.

چه کارهایی انجام دهیم تا برند ما قبل از رقبا تشخیص داده شود؟ این مقاله را بخوانید تا با ۱۱… هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. گزارش ها نشان می‌دهد از هر ۵ آرژانتینی، دو نفر در فقر زندگی می‌کنند و مردم از ساختار سیاسی کشور ناراضی هستند. اگه این مقاله رو دوست داشتین میتونین با دوستان خودتون به اشتراک بذارینش. اگه هم نیاز به کمک داشتین، میتونین با ما در تماس باشین یا در قسمت زیر پیام بذارین. تنها کافیست فردی وارد ان مغازه بشود و به شما بگوید که قبلا از این محصول استفاده کرده است و راضی بوده است .

صفحاتی که بیشترین بازدید و طولانی‌ترین مدت زمان متوسط را دارند، بهترین انتخاب برای لینک سازی داخلی و ایجاد لینک داخلی به شکل اصولی و کاربر پسند هستند. بدون شک می‌ توان گفت مهم‌ترین بخش و صفحه هر سایت، صفحه نخست آن است‌. با لینک‌ سازی خارجی باکیفیت و اضافه‌کردن لینک سایت‌های مفید به صفحات سایت می‌توان اعتبار سایت را در نگاه گوگل افزایش داد. اگر اصول لینک‌ سازی خارجی به‌درستی رعایت شود، می‌تواند تاثیرات فراوانی در سئوی صفحات، نرخ کلیک و در نهایت فروش بیشتر کسب‌وکار خواهد داشت. مانند دیگر بخش‌های سئو، ابزارهای متعددی برای بررسی لینک‌ها وجود دارند که مهم‌ترین آن‌ها را در این مقاله معرفی کردیم.

درست مثل شما که هیچوقت یک رستوران بد را به دوستتان معرفی نمی‌کنید. روش‌های رایجی که اغلب متخصصان سئو برای لینک‌سازی خارجی استفاده می‌کنند، ممکن است از نگاه گوگل شناسایی شوند و سایت‌ها را جریمه کند. در این ایبوک روش‌های متنوعی برای لینک‌سازی معرفی کردیم که کمتر متخصص سئویی از آن‌ها استفاده می‌کند و می‌تواند به بهبود جایگاه سایت شما در صفحه نتایج جستجو منجر شود. پس مراقب باشید لینک‌های خارجی مصنوعی را در جای مناسب استفاده کنید.

می‌توانید محتوایی را که تولید کرده‌اید، در بسیاری از مجله‌های اینترنتی یا رپورتاژ آگهی منتشر کنید. با نمایش محتوا و نام سایت خود به مخاطبان در فضا مجازی، ممکن است دیگر کاربران نیز محتوای شما را برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارند و از این رو بین شما ارتباط و تبادل صورت می‌گیرد. گاهی ممکن است یک سایت اصلا بک‌لینک نداشته باشد یا تعداد آن‌ها محدود باشد، در این صورت نیز احتمال گرفتن لینک از طرف آن سایت خیلی کم است. زیرا اگر مقاله شما بیش از حد به یک صفحه خاص شبیه باشد، موتورهای جستجو آن را سرقت در نظر می‌گیرند.

تقسیم میشوند که ما در مقاله سئو خارجی به همه آن ها اشاره کرده ایم. بدون شک همیشه موضوعاتی وجود دارد که به مقالات شما مربوط می‌شوند، اما احتمالا شما روی آن‌ها به صورت تخصصی کار نمی‌کنید. برای جلب اعتماد مشتری فکری کرده‌اید؟ ۱۲ روش کاربردی را در این مقاله بررسی کردیم تا به شما در این… ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. ۳- هنگامی که خواستید بر روی یک کلمه لینک سازی را انجام دهید حتما آن را bold کنید.

احتمال دارد که گوگل بعد از مقدار مشخصی (100 لینک) دیگر لینک‌های شما را به حساب نیاورد، اما به خاطر این کار شما را جریمه می‌کند. Page authority نیز مانند الگوریتم‌های گوگل بسیار جامع است و تحت تاثیر قرار دادن آن کاری دشوار است. این امتیاز تحت تاثیر معیارهای مختلفی مشخص می‌شود که هر یک تاثیر خاص خود را بر آن می‌گذارند. در واقع این چند فاکتوره بودن سایت Moz از چند عاملی بودن الگوریتم‌های گوگل هنگام رتبه بندی سایت‌ها الگو گرفته است تا بتواند پیش‌بینی درستی را انجام دهد. Page Authority یک امتیاز است که توسط سایت Moz طراحی شده است و پیشبینی می‌کند که یک صفحه در لیست نتایج گوگل در چه رتبه‌ای قرار خواهد گرفت. دامنه‌ی این امتیاز از 0 تا 100 بوده و هر چقدر عددش بزرگتر باشد، به معنی شانس بیشتر برای کسب رتبه بالاتر است.

پنالیتی شدن سایت شما توسط گوگل باعث میشود که سایت شما در ان کلمه کلیدی از نتایج گوگل حذف بشود و با سرچ کردن ان کلمه سایت برای کاربران به نمایش نشان داده نمیشود  . شما باید در لینک سازی مصنوعی به یکسری نکات توجه کنید و به گونه ای لینک سازی کنید که الگوریتم پنگوئن به شما شک نکند. برای این مثالی که زدم شما میتوانید درک بیشتری از لینک سازی خارجی پیدا کنید .

اگر صفحه اصلی سایت شما فقط جهت افزایش درامد و افزایش فروش و سود اوری ساخته شده باشد و به فکر بر قرار ارتباط کاربر با سایت خود نباشید قطعا شکست میخورید . صفحه ی اصلی سایت شما برای گوگل بسیار مهم است و بسیار اهمیت دارد  که این موضوع باعث میشود لینکی را درون صفحه اصلی سایت شما قرار بگیرد اهمیت بسیار بالایی دارد . برای این کار لازم است تا در ابتدا تمامی بک لینک‌های خود در سایت‌های مختلف را پیدا کنید.

در لینک سازی خارجی اصلا و ابدا نباید از یک کلمه کلیدی یا انکر تکست خاص استفاده کنید. انتخاب کلمات کلیدی، باید بر اساس استراتژی لینک سازی خارجی شما انجام شود. در External Links باید از کلمات کلیدی متنوع و هم‌خانواده استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

شما می توانید با ایجاد اکانت در آن ها عضو شده و مقالات علمی کسب و کارتان که در راستای رفع مشکلات آن صنعت است و یا حتی معرفی خدمات و محصولات مربوط به کسب و کارتان را در آن ها به اشتراک بگذارید. برای نمونه سایت ویرگول یکی از سایت هایی است می توانید در آن مطالب خود را به اشتراک بگذارید. رپورتاژ آگهی برای سئو خارجی بسیار تاثیر گذار است و وب سایت شما میتواند چند صفحه جلوتر از سایت های رقبا قرار دهد. فقط کافیست با رپورتاژ نویسی حرفه ای آشنا باشید تا تاثیر بسزایی از رپورتاژ آگهی های ارزان خود دریافت کنید. از سوی دیگر، لینک‌های خارجی به موتور جستجو گوگل می‌گویند که لینک و سایت مربوطه را دنبال کنند و بحثی را ایجاد کند که به آن “link juice” می‌گویند.

همان‌طور که در این مقاله گفتیم، توجه به اصول لینک سازی خارجی مانند اعتبار وب‌سایت میزبان یا مرجع و ارتباط آن با ‌سایت شما، استفاده از انکرتکست‌های درست و … از عوامل موفقیت در این کار هستند. کسانی هم که استراتژی کلاه خاکستری را پیش می‌گیرند، علاوه بر تلاش برای کسب لینک به‌روش‌های طبیعی، سعی در ساخت لینک به روش‌هایی که طبیعی جلوه کند نیز دارند. لینک‌سازی از طریق انتشار رپورتاژ، لینک پرومکس، پست‌های مهمان، لینک‌سازی در فروم‌ها و دایرکتوری‌ها و … روش‌هایی هستند که پیش‌گیرندگان استراتژی کلاه خاکستری در لینک‌سازی خارجی از آن استفاده می‌کنند. توجه به اعتبار سایت خارجییکی از مهم‌ترین قواعد لینک سازی خارجی توجه به اعتبار دامنه سایتی ست که از آن لینک دریافت می‌کنید. هنگامی‌که سایتی را برای دریافت لینک انتخاب می‌کنید، به اعتبار آن توجه ویژه داشته باشید.

سپس، آن‌ها احتمالاً با لینک دادن به سایت شما در محتوای خود، لطف شما را جبران می‌کنند. فراموش نکنید که لینک سازی خارجی یک راه عالی برای برقراری ارتباط، ایجاد ارتباط در دنیای محتوا و بازاریابی دیجیتال است. افزودن پیوندهای معتبر و آموزنده یک وبسایت با کیفیت بالا به صفحات شما، باعث بهبود اعتبار وبسایت شما می‌شوند، در حالی که افزودن پیوندهای بی کیفیت و اسپم به سایت شما آسیب می‌رساند. اگر می‌خواهید که مخاطب محصول شما، محتوایی را که در وبسایت خود بازگذاری می‌کنید، پیدا کند و از آن لذت ببرد، باید بدانید که نباید از هیچ تلاشی دریغ نکنید و تجربه کاربری صفحات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. از این نظر، ما به چهار موقعیت می‌رسیم که در آن‌ها استفاده از لینک‌های خارجی ضروری است.

  • یکی از این راهکارهای تاثیرگذار بر سئوی یک سایت، استفاده از انواع لینک‌ سازی داخلی و خارجی است.
  • هرگاه به سایت دیگری لینک دهید، آن سایت مشاهده می‌کند که به آن‌ها لینک داده‌اید.
  • متیو باربی با تجزیه و تحلیل یک میلیون URL به این نتیجه رسید که همچنان لینک ها بسیار ارزشمند هستند.
  • در این روش صاحبان سایت‌ها هستند که لینک‌هایی را به سایت خود ارجاع می‌دهند.

با بررسی‌ زبان و آدرس هاست ‌سایت، می‌توانید تشخیص دهید که آن ‌سایت برای انتشار لینک یا محتوای شما مناسب است یا خیر. لینک‌ خارجی که به آن‌ بک‌ لینک نیز گفته می‌شود، یکی از اصلی‌ترین عوامل موثر در سئوی خارجی سایت است. هرچه اعتبار سایتی که به شما ارجاع می‌دهد بیشتر باشد، امتیاز شما در سئو نیز از طریق افزایش قدرت صفحه (Page Authority) و دامین (Domain Authority) افزایش می‌یابد. در قدم اول به سراغ روش‌های لینک‌سازی از نوع خارجی می‌رویم که وبمستران با پرداخت هزینه و همکاری با یکدیگر اقدام به تولید لینک‌ها می‌کنند.

برای این منظور باید اطمینان حاصل کنید که سایت، محتوای اسپم و تبلیغات بیش‌ازحد منتشر نکرده و توسط گوگل جریمه نشده است. برای این منظور می‌توانید از ابزارهایی مانند Sucuri SiteCheck ،Moz Spam و NetPeak Checker استفاده کنید. شرکت در فعالیت‌های اینترنتیشرکت در یک پادکست، مصاحبه آنلاین، چت‌های گروهی و لایوهای اینستاگرامی، همگی جزء فعالیت‌های اجتماعی شما در اینترنت محسوب می‌شوند. هنگام حضور در چنین فعالیت‌هایی از میزبان خود بخواهید که لینک‌هایی از ‌سایت شما که مرتبط با موضوع بحث هستند را در طول جلسه یا در بخش‌هایی مانند کپشن به اشتراک بگذارد. مثال بالا یک نمونه پیشنهاد استراتژی فرضی است و شما به‌هیچ‌وجه نباید از آن برای لینک سازی سایت‌تان کپی بگیرید و همان را اجرا کنید.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

آشنایی با اکانت اسپاتیفای
سایت شرط بندی کرش رویال: جایی برای تجربه هیجان انگیز و موفقیت در بازی
بازی انفجار: یک دنیای هیجان انگیز در دستان شما
اکسترا خرید پلی استیشن پلاس: تمامی امکانات با یک اشتراک
به سایت اصلی نات کوین خوش آمدید!
به سایت اصلی نات کوین خوش آمدید!
تماس با ما